Instrumente de percuție:
Azi, vorbim despre teslă!
Datul cu tesla în coaie a devenit activitatea favorită a multor gogomani în Occidentul de azi. Pentru că ritualul pe care îl practică acum îngenunchiștii nu e altceva decât fix bubuirea coaielor sub teslă.
Premisa, cică, e simplă: lupta împotriva rasismului.
Deci, dacă ai o anumită culoare a pielii, pentru că rasismul e nașpa, stai în genunchi în fața ălora care au altă culoare a pielii. Și le pupi bocancii. La propriu. E pe bază de culoare a pielii, deci e, clar, anti-rasism.
Hă? Da’ mă-ta de consuma substanțe de-alea când era borțoasă?
Deci vine oprimatu’, o bate pe mă-ta, o sparge pe nevastă-ta, te chelfănește și pe tine, după aia se duce să se aprvizioneze cu ce vrea fibra lui folosind intrarea de urgență, prin vitrină. Și tu îi zici; bă, iartă-mă, că te-am oprimat așa tare. Pe urmă te duci să-ți schimbi leucoplastul.
Hai să ne înțelegem. Rasismul există. Îngenuncheala e dovada. Doar că nu întotdeauna ăia care zic că sunt victime sunt victime și nu obligatoriu ăia care stau în genunchi sunt bestiile asupritoare. Rasismul există pentru că natura umană, păcătoasă, bicisnică, încă funcționează așa cum funcționează, tribalismul, în variile sale forme de expresie, ne dictează multe dintre judecăți, multe dintre acțiuni. Rasism e și când oprimații din Africa de Sud gâtuiesc fermieri albi. Ticăloșia trecutului nu justifică oroarea prezentului, iar crimele de azi, ale, cică, victimelor, nu luptă împotriva rasismului, ci îl perpectuează, generează o nouă promoție de victime, care așteaptă să le vină rândul, lor sau urmașilor lor, să iasă la jefuit prăvălii.
Discriminarea rasială, în Occident, nu a dispărut, dar începe să își schimbe sensul, sub pretextul „reparațiilor”. Care reparații, bre? Cum repari o falcă ruptă rupînd un picior? Dar există discriminații de meserie, care te asigură că se poate. Că, ohoo, ce discriminați sunt ei când stau cu bocancii nepupați. Rasismul, real sau fictiv, e sursa lor de existență. E șmenul care aduce voturi pentru șmecheri, așa că dacă acum nu mai avem, îl invocăm pe ăla de acum 200 de ani. Iar îngenunchiștii, guguștiuci cretini, dar docili, stau ca aia cu trei iezi, zicând că ce le intră în cur se cheamă justiție socială.
Nu există justiție socială, dreptate sau echitate atunci când, prin rotație, unii sunt în genunchi și alții în picioare, cu brațele în sân. Nici în magazinele Nike nu se dă justiție socială prin geamul spart.
Și până la urmă, ce cred dobitocii ăia că fac ei cu tesla? Hă? Că dacă vrei să îți dai cu ea în coaie, trebuie ca mai întâi să le ai.
Tesla ca tesla da’ şpiralul ce are?